Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique
Auteur(s) : International Symposium on Computers in Education (7 ; 2005 ; Leiria, Portugal)
Titre(s) : Computers and education [Texte électronique] : towards educational change and innovation / António José Mendes, Isabel Pereira, Rogério Costa, editors
Publication : London : Springer, cop. 2008
Description matérielle : 1 ressource dématérialisée
Note(s) : Selected conference papers. - Includes bibliographical references and index
Autre(s) auteur(s) : Mendes, António José. Fonction indéterminée
Pereira, Isabel. Fonction indéterminée
Costa, Rogério (1961-....). Fonction indéterminée
Sujet(s) : Enseignement -- Réforme
Technologie éducative
Indice(s) Dewey :
371.334 (23e éd.) = Méthodes d'enseignement - Traitement des données Informatique
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9781846289293
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb44670533v
Notice n° :
FRBNF44670533
(notice reprise d'un réservoir extérieur)
Table des matières : Applications of Adaptive Hypermedia in Education /Rosa M. Carro ; Protocols of Coordination
and Structured Communication in Synchronous CSCL Environments /Crescendo Bravo ; Components
of an EML Proposal for Collaborative Learning Modelling /Manuel Caeiro-Rodriguez,
Martin Llamas Nistal and Luis Anido-Rifon ; Analysis of Engaged Online Collaborative
Discourse: A Methodological Approach /Sofia Malheiro, Lina Morgado and Antonio Quintas-Mendes
; Adding Constraints to a Virtual Course Using a Formal Approach to the Interactions
in Collaborative Learning /Luisa M. Romero-Moreno and Jose A. Troyano ; An Experiment
in Collaborative Writing /Paula Peres and Pedro Pimenta ; The 'Contract' as a Pedagogical
Tool in e-Learning /Lina Morgado, Alda Pereira and Antonio Quintas-Mendes ; Development
of a Personalized e-learning Experience Based on IMS Standard Technologies /Pilar
Sancho, Ivan Martinez-Ortiz, Baltasar Fernandez-Manjon and Pablo Moreno-Ger ; e-QUAL:
e-Learning with Quality. Proposal for an E