• Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Titre(s) : The psychology of learning and motivation. Vol. 53 [Texte électronique] : advances in research and theory / edited by Brian H. Ross

Publication : San Diego, CA ; London : Academic Press, 2010

Description matérielle : 1 ressource dématérialisée

Note(s) : Includes bibliographical references and index


Autre(s) auteur(s) : Ross, Brian H.. Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Sujet(s) : Motivation (psychologie)  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  153.15 (23e éd.) = Apprentissage (psychologie)  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9780123809063

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb44634387c

Notice n° :  FRBNF44634387 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Table des matières : Adaptive memory : evolutionary constraints on remembering /James S. Nairne -- Digging into déjà vu : recent research on possible mechanismsAlan S. Brown and Elizabeth J. Marsh ; Spacing and testing effects : a deeply critical, lengthy, and at times discursive review of the literature /Peter F. Delaney, Peter P.J.O. Verkoeijen, and Arie Spirgel ; How one's hook is baited matters for catching an analogy /Jeffrey Loewenstein ; Generating inductive inferences : premise relations and property effects /John D. Coley and Nadya Y. Vasilyeva ; From uncertainty exact to certainly vague : epistemic uncertainty and approximation in science and engineering problem solving /Christian D. Schunn ; Event perception : a theory and its application to clinical neuroscience /Jeffrey M. Zacks and Jesse Q. Sargent ; Two minds, one dialog : coordinating speaking and understanding /Susan E. Brennan, Alexia Galati, and Anna K. Kuhlen ; Retrieving personal names, referring expressions, and terms of address /Zenzi M

Localiser ce document(1 Exemplaire)

Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-16153
support : document électronique dématérialisé