Notice bibliographique

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Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Titre(s) : E-commerce agents [Texte électronique] : marketplace solutions, security issues, and supply and demand / Jiming Liu, Yiming Ye (eds.)

Publication : Berlin ; New York : Springer, cop. 2001

Description matérielle : 1 online resource (vi, 346 pages)

Collection : Lecture notes in computer science ; 2033. Lecture notes in artificial intelligence

Lien à la collection : Lecture notes in computer science (Internet) 


Note(s) : Includes bibliographical references and index
Among the many changes brought by the Internet is the emergence of electronic commerce over the Web. E-commerce activities, such as the online exchange of information, services, and products, are opening up completely new opportunities for business, at new levels of productivity and profitability. In parallel with the emergence of e-commerce, intelligent software agents as entities capable of independent action in open, unpredictable environments have matured into a promising new technology. Quite naturally, e-commerce agents hold great promise for exploiting the Internet's full potential as an electronic marketplace. The 20 coherently written chapters in this book by leading researchers and professionals present the state of the art in agent-mediated e-commerce. Researchers, professionals, and advanced students interested in e-commerce or agent technology will find this book an indispensable source of information and reference


Autre(s) auteur(s) : Liu, Jiming (1962-....)  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Ye, Yiming (1963-....). Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Sujet(s) : Informatique  Voir les notices liées en tant que sujet
Intelligence artificielle  Voir les notices liées en tant que sujet
Réseaux d'ordinateurs  Voir les notices liées en tant que sujet
Agents intelligents (logiciels)  Voir les notices liées en tant que sujet
Commerce électronique  Voir les notices liées en tant que sujet
Informatique documentaire  Voir les notices liées en tant que sujet
Culture numérique  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  658.872 (23e éd.) = Télémarketing et marketing direct (gestion)  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9783540453703

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb44690678h

Notice n° :  FRBNF44690678 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



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Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-72444
support : document électronique dématérialisé