• Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté. Image fixe : électronique + Texte noté : électronique

Titre(s) : Enhancing teaching and learning [Texte électronique] : student feedback in medical and health sciences / edited by Chenicheri Sid Nair and Patricie Mertova

Publication : Oxford : Chandos Publishing, 2014

Description matérielle : 1 ressource dématérialisée

Collection : Chandos learning and teaching series


Note(s) : Includes bibliographical references


Autre(s) auteur(s) : Nair, Chenicheri Sid. Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Mertova, Patricie (1975-....). Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Autre(s) forme(s) du titre : 
- Titre de couverture : Enhancing learning and teaching through student feedback in medical and health sciences


Sujet(s) : Apprentissage  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  610.711 (23e éd.) = Médecine et santé - Enseignement supérieur  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9781843347521

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb446699824

Notice n° :  FRBNF44669982 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Table des matières : Evaluating Student Experiences of Medical Education in the Joint Medical Programme : a Case Study of a Unique Dual University Programme / Robyn Smyth, Ian Symonds and Cathryn McCormack ; Using Student Feedback to Enhance Teaching and Learning in an Undergraduate Medical Curriculum : the University of Hong Kong Experience / Julie Y. Chen & Weng Yee Chin ; Feedback as Conceptualised and Practised in South East Asia / Gominda Ponnamperuma ; Enhancing Clinical Education with Student Feedback : a Thai Perspective / Cherdsak Iramaneerat ; Student Feedback in Medical and Health Sciences : an Indian Perspective / Rita Sood and Tejinder Singh ; Clerks' and Residents' Contributions to Building a Safe Educational Environment in a Medical Teaching Hospital : the Role of a System of Educational Quality Management (SEQM) / Monica van de Ridder ; Approaches to Student Feedback in the Health and Medical Sciences / Chenicheri Sid Nair and Patricie Mertova.

Localiser ce document(1 Exemplaire)

Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-51748
support : document électronique dématérialisé