Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique
Titre(s) : Advances in child development and behavior. Vol. 9 [Texte électronique] / edited by Hayne W. Reese
Publication : New York ; London : Academic Press
Description matérielle : 1 ressource dématérialisée
Note(s) : Children. Personality. Development. Reviews of research (BNB/PRECIS). - Includes bibliographical references and index
Autre(s) auteur(s) : Reese, Hayne Waring (1931-2022). Éditeur scientifique
Sujet(s) : Enfants -- Psychologie
Indice(s) Dewey :
155.418 (23e éd.) = Psychologies individuelle, évolutionniste, de l'environnement (psychologie de l'enfant)
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9780120097098
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb44629088w
Notice n° :
FRBNF44629088
(notice reprise d'un réservoir extérieur)
Table des matières : Children's discrimination learning based on identity or difference / Betty J. House,
Ann L. Brown, and Marcia S. Scott ; Two aspects of experience in ontogeny : development
and learning / Hans G. Furth ; The effects of contextual changes and degree of component
mastery on transfer of training / Joseph C. Campione and Ann L. Brown ; Psychophysiological
functioning, arousal, attention, and learning during the first year of life / Richard
Hirschman and Edward S. Katkin ; Self-reinforcement processes in children / John
C. Masters and Janice R. Mokros.