Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : sans médiation
Auteur(s) : Scherer, Juliet Lilledahl (1974-....)
Anson, Mirra Leigh (1978-....)
Titre(s) : Community colleges and the access effect [Texte imprimé] : why open admissions suppresses achievement / Juliet Lilledahl Scherer and Mirra Leigh Anson
Édition : 01, First edition
Publication : New York : Palgrave Macmillan, 2014
Description matérielle : viii, 260 pages ; 25 cm
Comprend : Open access in higher education ; The trouble in Tucson ; The price of completion
at any cost ; The perils of paying for performance ; The revenue reality ; Honoring
the letter and spirit of federal student aid ; The disabilities dilemma ; The access
effect ; Creating a new admission standard ; Providing meaningful postsecondary
options ; The equity/excellence enrosque ; The impact of global competition ; Restoring
America's culture of learning.
Note(s) : Includes bibliographical references and index
Sujet(s) : Collèges communautaires -- Admission à l'université -- États-Unis
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9781137336002 (hc) (alk. paper). - ISBN 1137336005 (hc) (alk. paper). - ISBN
9781137336019 (pbk.) (alk. paper). - ISBN 1137336013 (pbk.) (alk. paper)
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb43803985p
Notice n° :
FRBNF43803985
(notice reprise d'un réservoir extérieur)