Notice bibliographique

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Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : sans médiation

Titre(s) : APA handbook of consumer psychology [Texte imprimé] / Lynn R. Kahle, editor-in-chief ; Tina M. Lowrey and Joel Huber, associate editors

Publication : Washington (D.C.) : American psychological association, copyright 2022

Description matérielle : 1 vol. (XXVI-778 p.) : ill. ; 29 cm

Collection : APA handbooks in psychology

Lien à la collection : Handbooks in psychology 


Note(s) : Bibliogr. en fin de chapitres. Index
"The APA Handbook of Consumer Psychology presents a comprehensive survey of the field, including historical reviews and critical sources of information in both core and emerging literature. This 33-chapter handbook is designed as a library reference that captures up-to-date content on consumer psychology, with insights offered by an outstanding roster of contributors. Broad coverage areas include perspectives on consumer psychology, consumer characteristics and contexts, use of psychology to communicate with consumers, consumer cognitions and affect, and use of psychology to carry out business functions. Chapters pinpoint practical issues; probe unresolved and controversial topics in a balanced manner; and present future theoretical, research, and practice trends. The handbook provides a starting point for an examination of consumer psychology and ways to move the knowledge forward in this meaningful and vital area of human behavior"


Autre(s) auteur(s) : Kahle, Lynn R. (1950-....). Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Lowrey, Tina M. (1959-....). Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Huber, Joel (19..-....). Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Sujet(s) : Comportement des consommateurs  Voir les notices liées en tant que sujet
Consommateurs -- Psychologie  Voir les notices liées en tant que sujet

Genre ou forme : Manuels d'enseignement supérieur  Voir les notices liées en tant que genre ou forme

Indice(s) Dewey :  658.834 3 (23e éd.) = Attitudes, préférences, réactions des consommateurs  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9781433836428 (rel.). - ISBN 1433836424. - ISBN 9781433838392 (erroné)

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb46861555t

Notice n° :  FRBNF46861555 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



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Tolbiac - Rez-de-jardin - libre-accès - Philosophie, histoire, sciences de l'homme - Salle K - Psychologie, psychanalyse 

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support : livre