Notice de collection éditoriale

  • Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Titre clé :  Lecture notes in computer science (Internet)


Titre(s) : Lecture notes in computer science [Texte électronique]

Publication : [Heidelberg] : Springer, [199.]-

Note(s) : Volumes majoritairement en langue anglaise, quelques uns sont en langue allemande ou en langue française

Description matérielle : Ressources dématérialisées

Périodicité : Collection


Autre(s) forme(s) du titre : 
- Autre forme du titre : LNCS


Titre(s) en liaison : 
- A comme sous-collection(s) : 
Advanced research in computing and software science (Online)
Lecture notes in bioinformatics (Online) = ISSN 2366-6331
Lecture notes in artificial intelligence (Online)
Image processing, computer vision, pattern recognition, and graphics (Online)
Computer communication networks and telecommunications (Online)
Security and cryptology (Online)
Information systems and application, incl. Internet/Web and HCI (Online)
Programming and software engineering (Online)
Theoretical computer science and general issues (Online) = ISSN 2512-2029

- Edition sur un autre support : Lecture notes in computer science = ISSN 0302-9743


Indice(s) Dewey :  004.072 (23e éd.) = Traitement des données Informatique - Recherche  Voir les notices liées en tant que sujet


Numéros : ISSN 1611-3349 = Lecture notes in computer science (Internet)
Titre clé abrégé : Titre-clé abrégé : Lect. notes comput. sci. (Internet)
ISSN-L 0302-9743
cf.http://issn.org/resource/ISSN/1611-3349

URL : https://www.springer.com/series/558. - Accès payant. - Consulté le - -

Notice n° :  FRBNF46669064


Commentaires : The series Lecture notes in computer science (LNCS), including its subseries Lecture notes in artificial intelligence (LNAI) and Lecture notes in bioinformatics (LNBI), has established itself as a medium for the publication of new developments in computer science and information technology research and teaching. The cornerstone of LNCS's editorial policy is its unwavering commitment to report the latest results from all areas of computer science and information technology research, development, and education [source éditeur]


Notices bibliographiques liées