Notice bibliographique

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Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Auteur(s) : Bolland, Eric J.  Voir les notices liées en tant qu'auteur

Titre(s) : Strategizing [Texte électronique] : new thinking about strategy, planning, and management / by Eric J. Bolland

Publication : Bingley (GB) : Emerald publishing limited, 2020

Description matérielle : 1 online resource

Note(s) : Notes bibliogr. Index


Sujet(s) : Planification stratégique  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  658.401 2 (23e éd.) = Planification et élaboration des politiques (gestion au niveau des cadres)  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9781789736977 (online). - ISBN 1789736978. - ISBN 1789736994. - ISBN 9781789736991 (epub). - ISBN 9781789736984 (erroné) (print). - ISBN 1789736986 (erroné)

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb46618310m

Notice n° :  FRBNF46618310 (notice reprise d'un réservoir extérieur)


Résumé : Strategy is an essential part of business, but strategizing often gets ignored or left behind. In this exciting new work, Eric J. Bolland introduces strategizing as a key component of strategy development and execution, showing strategizing as a way to aid organizations with their futures


Table des matières : Chapter 1. Introduction and Framework -- Chapter 2. Evolution of Strategy: Origin, Planning, Strategic Planning and Strategic Management -- Chapter 3. Arriving at Strategizing -- Chapter 4. Strategizing at the Functional Level -- Chapter 5. Strategizing in Different Businesses -- Chapter 6. Strategizing in Practice -- Chapter 7. Tools of Strategizing -- Chapter 8. Limits, Opportunities and Power in Strategizing -- Chapter 9. Managing Strategizing

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Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-114556
support : document électronique dématérialisé