Notice bibliographique

  • Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : sans médiation

Auteur(s) : Benoit, William L. (1953-....)  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Glantz, Mark L.  Voir les notices liées en tant qu'auteur

Titre(s) : Presidential campaigns in the age of social media [Texte imprimé] : Clinton and Trump / William L. Benoit and Mark J. Glantz

Publication : New York : Peter Lang, copyright 2020

Description matérielle : 1 vol. (VIII-169 p.) ; 24 cm

Note(s) : Includes bibliographical references (pages [147]-153) and index
"This book offers content analyses of candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest. This allows comparison of campaign phases (primary versus general), candidates (Republican primary and Democratic primary candidates; general election candidates), and message forms. The results are compared with data from analyses of previous presidential campaigns"


Sujet(s) : Clinton, Bill (1946-....)  Voir les notices liées en tant que sujet
Trump, Donald (1946-....)  Voir les notices liées en tant que sujet
Présidents -- Élections  Voir les notices liées en tant que sujet
Médias sociaux -- Aspect politique -- États-Unis  Voir les notices liées en tant que sujet
Communication en politique -- États-Unis  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9781433168222. - ISBN 1433168227. - ISBN 9781433168239 (erroné). - ISBN 9781433168246 (erroné). - ISBN 9781433168253 (erroné). - ISBN 1433168251. - ISBN 1433168243. - ISBN 1433168235. - ISBN 9781433168253. - ISBN 9781433168246. - ISBN 9781433168239

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb465835258

Notice n° :  FRBNF46583525 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Localiser ce document(1 Exemplaire)

Tolbiac - Rez-de-jardin - magasin

1 partie d'exemplaire regroupée