Notice bibliographique

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Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Titre(s) : Branded spaces [Texte électronique] : experience enactments and entanglements / Stephan Sonnenburg, Laura Baker (eds.)

Publication : Wiesbaden : Springer VS, [2013]

Description matérielle : 1 ressource dématérialisée

Collection : Management - culture - interpretation


Note(s) : Includes bibliographical references
Sweeping transformation of brands has led to a warranted need to conquer space for brand performances. Branded spaces emplace agents like consumers or other stakeholders to have an experience that is in multisensual association with a brand. In a fast changing world, branded spaces are becoming lighthouses for brands, for their image and for their relationship to agents. Additionally, the editors and contributors often use a story-like framework to explore how branded spaces are approached as well as to what degree they afford success. Management, branding, marketing, sociology, psychology, and philosophy are some of the disciplines that deal with branded spaces. To address the complexity and the multidisciplinary challenge of branded spaces, this topic is approached via different categories.--Backcover


Autre(s) auteur(s) : Sonnenburg, Stephan. Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Baker, Laura. Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Balakrishnan, Melodena Stephens. Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Sujet(s) : Stratégie de marque  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  658.827 (23e éd.) = Utilisation des marques et des marques de commerce  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9783658015619

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb44709590k

Notice n° :  FRBNF44709590 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Table des matières : Places and Possibilities -- ; The 4D Model of Place Brand Management /Melodena Stephens Balakrishnan, Greg Kerr ; Architecture and the Destination Image: Something Familiar, Something New, Something Virtual, Something True /Jan Specht ; Branding Views Marketing: Lessons to Learn for Destination Management /Prof. Dr. Werner Gronau PhD, Nicholas Adjouri ; The Possibility of a Social Imaginary: Public Housing as a Tool for City Branding /Michael Klein, Andreas Rumpfhuber ; Facts and Figures -- ; Corporate Branded Spaces: A Glance at Today's Diversity and Some Historic Origins /Prof. Dr. Louise Bielzer ; Brand Value in Real Estate: The Financial Contribution of Property Brands /Prof. Dr. Bernd Ankenbrand, Sven Mussler, Timo Mussler ; Naming Rights for Sports Stadiums: Sponsor versus Club ; Who Makes the Proper Brand? /Thomas Bezold ; Senses and Sensualities -- ; The Branded Experience: Decoding the Spatial Configuration of Flagship Stores /Garyfalia Palaiologou, Alan Penn ; Applying Theory of Bra

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Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-91356
support : document électronique dématérialisé