Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique
Auteur(s) : Academy of Marketing Science. Annual Conference (1998 ; Norfolk, Virg.)
Titre(s) : Proceedings of the 1998 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference [Texte électronique] : Norfolk, Virgina, May 27-30, 1998 / John B. Ford, Earl D. Honeycutt, Jr., editors ; Courtney H. Middleton, proceedings coordinator
Publication : Cham [Suisse] : Springer, cop. 2015
Description matérielle : 1 ressource dématérialisée
Collection : Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
Note(s) : Publié à l'origine en 1998. - Comprend des références bibliographiques. - Titre de la page de titre de la ressource électronique (SpringerLink, visionné
le 1er décembre 2015).
Autre(s) auteur(s) : Ford, John Battice (1949-....). Fonction indéterminée
Honeycutt, Earl D.. Fonction indéterminée
Sujet(s) : Actes de congrès
Livres numériques
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9783319130842
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb44678148q
Notice n° :
FRBNF44678148
(notice reprise d'un réservoir extérieur)
Table des matières : Role of Affect in Consumers? Responses to Marketing Variables ; Trust: Relative or
Relational Process? ; Theoretical and Methodological Issues in Services Marketing
; Issues in Marketing Education ; Macromarketing Issues ; Networking for Successful
Entrepreneurial Marketing ; Retail Management Issues ; Marketing Channel Systems
and Strategies ; Consumer Relationships: Motivation and Maintenance Strategies ;
Theoretical and Practical Insights for Differentiating and Marketing Services ; Research
on Cognitions ; Issues in Advertising Research ; Compass Points on the Relationship
Strategy Map ; Strategic and Tactical Partnering in a Global Marketplace ; Market
Orientation: Antecedents and Outcomes ; International Marketing Management Issues
; Database Marketing: Data Acquisition, Quality and Management ; Strategic Issues
in Advertising and Promotion ; Marketing Products and Service Abroad ; Decision
Making Process of the Marketing Entrepreneur ; Organizational Issue