Notice bibliographique

  • Notice
000 nam 22 3 450
001 FRBNF446263890000005
010 .. $a 9780080247045
035 .. $a OCoLC5696953
100 .. $a 20170801d1979 m y0engy50 ba
101 0. $a eng
102 .. $a GB
105 .. $a y z 00|y|
106 .. $a s $a z
135 .. $a dru||||||||||
181 .0 $6 01 $a i $b xxxe
181 .. $6 02 $c txt $2 rdacontent
182 .0 $6 01 $a b
182 .. $6 02 $c c $2 rdamedia
200 1. $a No limits to learning $b Texte électronique $e bridging the human gap $e a report to the Club of Rome $f James W. Botkin, Mahdi Elmandjra, Mircea Malitza
205 .. $a 1st ed.
210 .. $a Oxford $a New York $c Pergamon Press $d 1979
215 .. $a 1 ressource dématérialisée
225 1. $a Pergamon international library of science, technology, engineering, and social studies
300 .. $a Based on meetings, discussions, and seminars of a Club of Rome learning project
300 .. $a Includes Comments on the Salzburg Conference on Learning (June 1979): p. 125-139
300 .. $a Includes bibliographical references and index
606 .. $3 11933283 $a Sociologie de l'éducation $2 rameau
606 .. $3 11948371 $a Apprentissage professionnel $2 rameau
606 .. $3 13318461 $a Changement social $2 rameau
676 .. $a 300 $v 23
700 .| $3 17196280 $a Botkin $b James W. $4 070
701 .| $3 11901692 $o ISNI0000000109277194 $a Elmandjara $b Mahdi $f 1933-2014 $4 070
701 .| $3 17250935 $a Malița $b Mircea $4 070
712 11 $3 11871925 $o ISNI0000000119398336 $a Club de Rome $4 570
801 .3 $a US $b OCoLC $c 20170801 $h 5696953 $2 marc21
801 .0 $b DLC
930 .. $5 FR-759999999:44626389001001 $a ACQNUM-8155 $b 759999999 $c Document numérisé $d N

Localiser ce document(1 Exemplaire)

Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-8155
support : document électronique dématérialisé