Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté. Image fixe : sans médiation
Auteur(s) : Wiesen, S. Jonathan
Titre(s) : Creating the Nazi marketplace [Texte imprimé] : commerce and consumption in the Third Reich / S. Jonathan Wiesen,...
Publication : Cambridge : Cambridge university press, cop. 2011
Description matérielle : 1 vol. (XIV-277 p.) : ill. ; 24 cm
Comprend : National Socialism and the market ; Commerce for the community: advertising, marketing,
and public relations in Hitler's Germany ; Rotary clubs, consumption, and the Nazis'
achievement community ; Finding the 'voice of the consumer': the Society for Consumer
Research in the 1930s ; World War II and the virtuous marketplace.
Note(s) : Bibliogr. p. 245-263
Sujet(s) : Consommation -- Allemagne -- 20e siècle
Marketing -- Allemagne -- 20e siècle
Conditions économiques -- Allemagne -- 1918-1945
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9780521762533 (alk. paper). - ISBN 0521762537 (alk. paper). - ISBN 9780521746366
(pbk.) (alk. paper). - ISBN 0521746361 (pbk.) (alk. paper) (rel.)
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb42517637h
Notice n° :
FRBNF42517637
(notice reprise d'un réservoir extérieur)