Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : sans médiation
Auteur(s) : Committee on the foundations of assessment
Titre(s) : Knowing what students know [Texte imprimé] : the science and design of educational assessment / Committee on the foundations of assessment, Board on testing and assessment, Center for education, Division of behavioral and social sciences and education, National research council ; James W. Pellegrino, Naomi Chudowsky, and Robert Glaser, ed.
Publication : Washington (D.C.) : National academy press, cop. 2001
Description matérielle : XIV-366 p. ; 26 cm
Note(s) : Bibliogr. p. 315-347. Index
Autre(s) auteur(s) : Pellegrino, James W.. Éditeur scientifique
Chudowsky, Naomi. Éditeur scientifique
Glaser, Robert (1921-....). Éditeur scientifique
Sujet(s) : Évaluation du système scolaire -- États-Unis
Apprentissage cognitif
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 0-309-07272-7 (rel.)
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb38879013t
Notice n° :
FRBNF38879013