Notice bibliographique

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Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Titre(s) : Case studies in the wine industry [Texte électronique] / edited by Cristina Santini, Alessio Cavicchi

Publication : Duxford : Woodhead publishing, copyright 2019

Description matérielle : 1 ressource dématérialisée : illustrations (some color), maps

Collection : Woodhead publishing series in food science, technology and nutrition
Woodhead publishing series in consumer science and strategic marketing

Lien à la collection : Woodhead publishing series in food science, technology and nutrition (Online) 
Woodhead publishing series in consumer science and strategic marketing (Online) 


Note(s) : Notes bibliogr.
"Case Studies in the Wine Industry aims to close the gap between academic researchers and industry professionals through real world scenarios and field-based research. The book explores how consumer and sensory science has been implemented in the wine industry to achieve certain goals, including the rejuvenation of product image, the shaping of new market places, the achievement of market differentiation and geographical diffusion, the achievement of customer loyalty, and the promotion of traditional features of the product. There is an emerging demand from wine industry professionals and undergraduate and postgraduate students who attend business and agricultural studies courses who want to gain practical information through real cases and field-based research." --Amazon.com
La pagination de l'édition imprimée correspondante est de : XVI-197 p.


Autre(s) auteur(s) : Santini, Cristina. Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Cavicchi, Alessio. Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Sujet(s) : Vin -- Industrie et commerce -- Marketing  Voir les notices liées en tant que sujet
Comportement des consommateurs  Voir les notices liées en tant que sujet

Genre ou forme : Études de cas  Voir les notices liées en tant que genre ou forme

Indice(s) Dewey :  338.476 412 (23e éd.) = Boissons (économie)  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9780081009444. - ISBN 0081009445

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb45806411r

Notice n° :  FRBNF45806411 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



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Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-112981
support : document électronique dématérialisé