• Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : sans médiation

Auteur(s) : Amalbekova, G.  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Baitilenova, Y.  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Nauruzkulova, S.  Voir les notices liées en tant qu'auteur

Titre(s) : Distribution channels of the retail banking products [Texte imprimé] : modern state and development prospects / G. Amalbekova, Y. Baitilenova, S. Nauruzkulova

Publication : Romilly-sur-Seine : Éditions du JIPTO, 2018

Description matérielle : 1 vol. (135 p.) : ill. ; 24 cm

Note(s) : Bibliogr. p. 133-135


Numéros : ISBN 978-2-35175-058-2 (br.) : h.c.
EAN 9782351750582

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb456217254

Notice n° :  FRBNF45621725


Résumé : Banking retail business as an independent line of activity of universal banks is focused on meeting the needs of individuals based on the provision of a wide range of banking services. Satisfaction of the needs of individuals in banking services is provided by a special sphere of economic relations - the market of retail banking services. The monograph is devoted to the problems of development of the retail business of the bank, the issues of operational management of retail sales. Unconditional interest in readers will be caused by specific methodical recommendations of the authors of the monograph on expanding the channels for selling retail banking products and attracting customers. [source éditeur]


Localiser ce document(1 Exemplaire)

Tolbiac - Rez-de-jardin - magasin

1 partie d'exemplaire regroupée