Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique
Auteur(s) : Postoaca, Andrei
Titre(s) : The anonymous elect [Texte électronique] : market research through online access panels / Andrei Postoaca
Publication : Berlin ; New York, NY : Springer, cop. 2006
Description matérielle : 1 online resource (x, 157 p.)
Note(s) : Titre de l'écran-titre (visionné le 19 mars 2007). - Bibliogr.: p. [129]-131
Sujet(s) : Marketing -- Recherche -- Ressources Internet
Systèmes en ligne
Indice(s) Dewey :
658.830 285 (23e éd.) = Études de marché (gestion) - Informatique appliquée ; 658.8 (23e éd.) = Gestion du marketing
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9783540290308
Voir aussi : Publication alternative dans un autre support/format : The anonymous elect [Texte imprimé],
ISBN 3-540-29029-X
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb446850316
Notice n° :
FRBNF44685031
(notice reprise d'un réservoir extérieur)
Table des matières : Cover ; Table of Contents ; Introduction ; Chapter 1: To Panel or Not to Panel ...
What Is and What Is Not an Online Access Panel ; Online Market Research. Perspectives
; Offline vs. Online Access Panels ; Who Are Our Online Respondents? ; What Makes
an Online Access Panel? ; What Doesn't Make an Online Access Panel? ; Conclusions
... EFAMRO Quality Standards for Access Panels ; Chapter 2: Bottling Communication:
The Rhetoric of Online Interviewing ; Prologue ; From Linguistic Behaviour to Social
Roles ; Mediated Identities ; Social Roles in Panel Communication ; Chapter 3:
Launching the Bottle: The Rhetoric of the Online Researcher ; Recruitment Practices
and Introductory Discourse ; Staging Letters and the Use of Hyperlinks in Panel Communication
; Invitation to Surveys ; Letter to Winner ; Support Messages ... The True Social
Dialogue ; Panellist Website and Newsletters ; Conclusions ; Chapter 4: Finding
the Bottle: The Rhetoric of the Online Panellist ; T