Notice bibliographique

  • Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Auteur(s) : ICHL Conference (7 ; 2014 ; Shanghai, China)  Voir les notices liées en tant qu'auteur

Titre(s) : Hybrid learning [Texte électronique] : theory and practice : 7th International Conference, ICHL 2014, Shanghai, China, August 8-10, 2014. Proceedings / Simon K.S. Cheung ... [and 4 more] (eds.)

Publication : Cham : Springer, 2014

Description matérielle : 1 online resource (xiv, 345 pages)

Collection : Lecture Notes in Computer Science ; 8595
LNCS sublibrary. SL 1, Theoretical computer science and general issues


Note(s) : International conference proceedings. - Includes author index. - Online resource; title from PDF title page (SpringerLink, viewed August 12, 2014).
This book constitutes the refereed proceedings of the 7th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2014, held in Shanghai, China, in August 2014. The 31 papers presented were carefully reviewed and selected from 90 submissions. The selected papers cover various aspects on hybrid learning, computer supported collaborative learning, expericiences in hybrid learning, improved flexibility on learning processes, and the pedagogical and psychological issues of hybrid learning


Autre(s) auteur(s) : Cheung, Simon K. S.. Fonction indéterminée  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Autre(s) forme(s) du titre : 
- Autre forme du titre : ICHL 2014


Sujet(s) : Apprentissage mixte  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  371.3 (23e éd.) = Méthodes d'enseignement et d'apprentissage  Voir les notices liées en tant que sujet ; 374.26 (23e éd.) = Utilisation des médias et de l'informatique (éducation des adultes)  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9783319089614

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb44676882b

Notice n° :  FRBNF44676882 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Table des matières : Keynotes ; The Present and the Prospect: How Far Away Are They From Blended Learning? ; Is "MOOC-Mania" Over? ; A Kinet-affective Learning Model for Experiential Learning in Smart Ambience ; Experiences in Hybrid Learning ; The Effect of Hybrid Learning in Vocational Education Based on Cloud Space: Taking the Vocational Education Cyber-Platform as an Example ; Study on the Interactions in Classroom of the Future ; Reconstructing New Space for Teaching and Learning: The Future Classroom ; An Empirical Study of Leveraging Information Technology in Business through Flexible Learning, Project and Problem-based Learning and Cross-Disciplinary Learning ; A Practical Research of Hybrid Learning Mode in Teaching and Research Activities ; The Context of Blended Learning: The TIPS Blended Learning Model ; Is the Flipped Classroom Model Effective in the Perspectives of Students' Perceptions and Benefits? ; Myths to Burst about Hybrid Learning ; Computer Supported Collaborative Lea

Localiser ce document(1 Exemplaire)

Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-58648
support : document électronique dématérialisé