Notice bibliographique

  • Notice

Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : électronique

Auteur(s) : Bárcena, Elena  Voir les notices liées en tant qu'auteur

Titre(s) : Languages for Specific Purposes in the Digital Era [Texte électronique] / edited by Elena Bárcena, Timothy Read, Jorge Arús

Titre d'ensemble : Languages for specific purposes in the digital era

Publication : Cham : Springer, 2014

Description matérielle : 1 ressource dématérialisée

Collection : Educational Linguistics ; 19
SpringerLink : Bücher



Autre(s) auteur(s) : Read, Timothy. Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur
Arús, Jorge. Éditeur scientifique  Voir les notices liées en tant qu'auteur


Sujet(s) : Linguistique appliquée  Voir les notices liées en tant que sujet
Linguistique -- Informatique  Voir les notices liées en tant que sujet
Linguistique  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  410 (23e éd.) = Linguistique  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9783319022222

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb446748956

Notice n° :  FRBNF44674895 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Table des matières : Preface ; Section 1: General issues about learning languages with computers. Information Technology and Languages for Specific Purposes in the EHEA: Options and Challenges for the knowledge society. Fostering Learner Autonomy in Technology-Enhanced ESP Courses. A blended learning proposal for professional English integrating Moodle with classroom work for the practice of oral skills. Student Assessment in the Online Language Learning Materials developed and delivered through the ingenio system ; Section 2: Computer-assisted experiences for the development of language competences and skills. Internet Dictionaries for Teaching and Learning Business English in Spanish Universities. Moodle Glossary Tasks for Teaching Legal English. Promoting Specialised Vocabulary Learning through Computer-Assisted Instruction. A Practical Application of Wikis for Learning Business English as Second Language ; Section 3: Corpus-based approaches to/ applications for teaching and processing languages.

Localiser ce document(1 Exemplaire)

Document numérique : 

1 partie d'exemplaire regroupée

ACQNUM-56661
support : document électronique dématérialisé