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Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté : sans médiation

Auteur(s) : Fattal, Alexander L.  Voir les notices liées en tant qu'auteur

Titre(s) : Guerrilla marketing [Texte imprimé] : counterinsurgency and capitalism in Colombia / Alexander L. Fattal

Publication : Chicago ; London : The University of Chicago press, 2018

Description matérielle : 1 vol. (xiii, 310 pages) : illustrations ; 23 cm

Collection : Chicago studies in practices of meaning

Lien à la collection : Chicago studies in practices of meaning 


Note(s) : Includes bibliographical references and index
"This work looks into the Colombian government's efforts to demobilize rebel FARC fighters and transform them into the entrepreneurial subjects and consumer citizens. Anthropologist Alexander Fattal shows how the market has become one of the principal grounds on which counterinsurgency warfare is waged in Colombia."--Supplied by publisher


Sujet(s) : Médias -- Colombie  Voir les notices liées en tant que sujet
Propagande -- Colombie  Voir les notices liées en tant que sujet
Fuerzas armadas revolucionarias de Colombia  Voir les notices liées en tant que sujet

Indice(s) Dewey :  986.106 (23e éd.) = Histoire - Colombie - 1863-....  Voir les notices liées en tant que sujet


Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9780226590509. - ISBN 022659050X. - ISBN 9780226590646. - ISBN 022659064X. - ISBN 9780226590783 (erroné). - ISBN 022659078X (erroné)

Identifiant de la notice  : ark:/12148/cb45663064d

Notice n° :  FRBNF45663064 (notice reprise d'un réservoir extérieur)



Table des matières : Introduction: guerrilla marketing ; An archaeology of media spectacle, 1974-2008 ; Operation Christmas ; Operation Genuine ; The good life deferred and risks of remobilization ; Conclusion: the Colombian model ; Epilogue: Target Intimacy

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