Notice bibliographique
- Notice
Type(s) de contenu et mode(s) de consultation : Texte noté. Image fixe : sans médiation
Auteur(s) : Lyon, Philippa (1968-....)
Titre(s) : Design education [Texte imprimé] : learning, teaching and researching through design / Philippa Lyon
Publication : Farnham : Gower publ., cop. 2011
Description matérielle : 1 vol. (XII-208 p.) : ill. ; 25 cm
Note(s) : Bibliogr. p. 191-204
Introduction ; Design education contexts and designer identities ; Richness and alienation:
the experiences of researches in design education ; Learning through doing ; Freedom,
risk and constraint : creative design learning ; On not being able to write: the
visual and verbal ; To infinity and beyond: expectations and experiences of technology
Sujet(s) : Design -- Étude et enseignement (supérieur)
Identifiants, prix et caractéristiques : ISBN 9780566092459 (hardback) (alk. paper). - ISBN 056609245X (hardback) (alk. paper).
- ISBN 9780566092466 (ebook). - ISBN 0566092468 (ebook) (br.)
Identifiant de la notice : ark:/12148/cb42673023m
Notice n° :
FRBNF42673023
(notice reprise d'un réservoir extérieur)